Je vindt hier antwoord op al je vragen over de garantievoorwaarden en het reparatieproces bij een defect product. Je kan hier ook de status van een lopende reparatie volgen of gemakkelijk een nieuw reparatieverzoek indienen.
De meest gestelde vragen over Garantie & Reparatie
Hoeveel garantie heb ik op mijn product?
Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos.
Kan ik ook defecte onderdelen terugsturen in plaats van het hele product?
Dat is niet mogelijk. Om er zeker van te zijn dat we het defect kunnen herkennen, moeten we namelijk de werking van het hele product kunnen controleren.
Wat zijn de reparatievoorwaarden?
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.
1. Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product; 2. Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?
Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Nog vragen?
Neem dan contact op met één van onze medewerkers. We helpen je graag.