Zelf regelen

Wat kies jij: ruilen of retourneren?

  • Ruilen voor een ander product
  • Gratis
    (je ontvangt van Cerato een retourlabel na akkoord)
  • Wij betalen de retour verzendkosten bij de eerste keer ruilen.
  • Je ontvangt van Cerato een DPD-retourlabel na akkoord voor ruilen.
  • Je ontvangt na verwerking van je retour een voucher ter waarde van het aankoopbedrag.
  • Je bestelt met de voucher zelf een nieuw product in onze webshop.
  • Retourneren aan Cerato
  • €2,99 inclusief btw
    (je ontvangt van Cerato een retourlabel na akkoord)
  • Je betaalt zelf de retour-verzendkosten, maar je hoeft zelf geen retourlabel te kopen.
  • Je ontvangt van Cerato een DPD-retourlabel na akkoord voor retournatie.
  • Na ontvangst en verwerking van je retour, verrekenen wij de retourkosten met het terug te betalen bedrag en storten we binnen maximaal 5 werkdagen het restantbedrag terug of wijzigen jouw Klarna/CreditClick-factuur.

De meest gestelde vragen over Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn retour aanmelden met een Europees Herroepingsformulier?

Kan ik mijn ruil/retour annuleren?

Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn geretourneerde product?

Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Welke retourmogelijkheden heb ik?

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Kan ik mijn product direct bij de bezorger omruilen?

Wat als ik mijn product omruil voor een goedkoper of duurder product?

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Halen jullie mijn product thuis op of moet ik deze zelf retourneren?

Hoe lang duurt het voordat ik mijn nieuwe product ontvang?

Wat moet ik doen voordat ik mijn smartphone, tablet of andere gegevensdrager retour stuur?

Moet ik mijn product in de originele verpakking terugsturen?

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Nog vragen?

Neem dan contact op met één van onze medewerkers. We helpen je graag.
Neem contact met ons op