De meest gestelde vragen over Verzending & Bezorging
Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Wij bezorgen in België, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en Luxemburg.
Betaal ik verzendkosten?
Dit is afhankelijk van waar je je bestelling laat bezorgen. We zetten het graag voor je op een rijtje.
België: Gratis bezorging
Nederland: Gratis bezorging
Duitsland: €2,99 - Gratis bezorging vanaf €49,-
Oostenrijk: €2,99 - Gratis bezorging vanaf €49,-
Frankrijk: €2,99 - Gratis bezorging vanaf €49,-
Luxemburg: €2,99 - Gratis bezorging vanaf €49,-
Wat als ik niet thuis ben op het tijdsstip van de levering?
Indien je niet aanwezig wanneer de postbode aan je deur komt voor het afleveren van je bestelling, krijg je een aanbiedingsbericht van de postbode in je brievenbus. Hiermee kan je je pakje afhalen in een afhaalpunt.
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Nee, dit is nog niet mogelijk. Wij hopen dit in de loop van 2023 mogelijk te maken. Wel kan je soms via de pakketbezorger zelf wijzigingen aanbrengen aan de levering van je pakket, zoals een andere datum of andere plaats. Informeer hiervoor bij het bezorgbedrijf dat jouw pakketje namens Cerato levert.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij al onze producten geven wij de verwachte levertijd aan. We houden je ook steeds per e-mail op de hoogte over de verwachte leverdatum. Ook kan je altijd de verwachte bezorgdatum raadplegen in de Track & Trace-code als je deze al ontvangen hebt.
Kan ik mijn pakketje volgen?
Ja, van zodra je pakket bij ons is verzonden, sturen wij jou per e-mail een Track & Trace-code. Hiermee kan je je pakket volgen bij de pakketbezorger.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kan de "Track & Trace"-applicatie van de betreffende vervoerder gebruiken van zodra het pakket bij hen in behandeling is. Cerato stuurt je een verzendbevestiging met een link en trackingcode voor het trackingsysteem van de vervoerder die jouw bestelling aflevert.
De verzendstatus van mijn pakket blijft al dagen ongewijzigd. Wat nu?
Indien je verzendstatus enkele dagen na de verzending van je bestelling niet wijzigt, neem dan even contact op met onze medewerkers van de klantenservice. Dan gaan we samen kijken wat er aan de hand is.
De status van mijn pakket is 'geleverd' maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Geen paniek. Neem even contact op met onze klantenservice en leg het probleem uit. Zij zullen je vragen om het document voor niet-ontvangst in te vullen. Daarna zullen we gezamenlijk in overleg tot een passende oplossing komen waar iedereen blij van wordt.
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. Wat nu?
Dat kan gebeuren, wij hebben meerdere magazijnen waar vanuit verzonden wordt. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling is opgesplitst in meerdere verzendingen en dat het ene pakket eerder aankomt dan de andere. Wacht dan nog een paar dagen af. Indien je na een paar dagen wachten de resterende artikelen nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze medewerkers van de klantenservice.
Nog vragen?
Neem dan contact op met één van onze medewerkers. We helpen je graag.